hassan071001 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

hassan071001

Medlem
Meddelanden
332
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahem

Ditt discordnamn: hassan071001

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är bland annat på grund av att jag har vart det tidigare förut, där jag även är kunnig i flera områden som servervakt, kriminell, jobb, rp men även support om det gills som ett område. Jag vet hur en proffsig staff ska bete sig, samt ta rollen seriöst och visa upp sig som en förebild till medlemerna som är i servern men även dem nya som är icke medlaemar. Som sagt tidigare erfarnhet hjälper men man glömer rätt såp mycket så kommer inte vara den perfekta på en gång.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ska vara ärlig, på de senastge har jag sett mycket lall på servern men även hört rykten om hur mäniskkor kan bara lalla i servern utan att få några rättvisa åtgärder. Exempelviss finns det många som går runt och lallar, där dem slår ochgn svär bara för att iritera andra, dessa behöver vi ge bätttre åtgärder så att det in te upprepas. Jag tycker att de annars funkar som det ska, är inte riktigt inne i kriminella rpn, men den brukar oftast ha problem konstant som behövs lösas, så jagb kan fördjupa mig där och kanske försöka bli kriminell ansvarig senmare. Som sagt att vara kriminell ansvarig så behöver man ta ansvar på hur saker och ting fungerar och löser sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ni gör redan det som behövs, men jag skulle kunna vara en av dem som ser till att dessa tar åtgärder utan att tveka, de klart man varnar först men om de är flera personer som smittas av det så tycker jag att staff teamet ska ta bätgtre åtgärder, för de som sker nu är bara att dem sv banar eller sparkar ut från servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är de allra viktigaste, att kunna agera professionellt ger en bra bild av dig till andra. Enligt mig så ska man behöva ta hårda åtgärder när det gäller utan att behöva tveka eller att någon ändrar ditt beslut bara av att höra massa snack. Man skaalltid vara rättvis, tålmodig och strikt till att regler bryts. De klart ibland kan man vara snäll och inte ge de hårdaste åtgärderna men oftast för saker inte ska upprepas så är det bästa valet för mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu är det sommarlov så jag har tid till att spendera till helper, jag jobbar även, men det hindrar mig inte att konstant vara aktiv, ibland under dagen och ibland under kvällen, det kommer variera beroend när jag jobbnar. Jag brukar varje sommar söka till staff och det funkar jätte bra.

Hur länge har du spelat på Unive? 14 oktober 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, har jobbat i flera områnden som är Rp. support, jobb, kriminell och servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är redo på de som behövs mest.

Tillbaka