Nekad Hassan K | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassan K

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/haha3324/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Karlsson

Vad är ditt discord namn? Bananskal

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kallas för "Hassan Karlsson". Hassan Karlsson är en karaktär som är uppväxt i Libanon men som nu mera är bosatt i Sverige. Hassan är ca 30 år gammal och har en dröm att bli taxichaufför. Hassan har 2 sidor, en bra och en dålig, precis som alla människor har (enligt Hassan).
Hassan älskar att vara trevlig mot sina kunder<3

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag upplever Unive som en rolig, intressant och detaljerad server där alla har samma möjligheter att få välja fritt det dom själva vill bli. Jag lyder väldigt mycket vad en admin säger, dvs att jag följer alla regler som ni har publicerat. Jag är här för att ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att spela en påhittad karaktär och med era möjligheter ni ger mig så får jag faktiskt chans att göra detta.

Hur hittade du Unive? Genom Errkkans stream på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Först och främst att ha kul men även att kunna leka en annan person som jag vanligtvis inte är på fritiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag vill uppnå på Unive är att kunna utveckla den karaktären till top. Se en framgång med den karaktären på serven.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Detta är min första officiella FiveM server som jag går med i (genom ansökan). Jag antar att jag är ändå helt okej aktiv, kanske genomsnittligt var tredje dag eller oftare. Svårt att säga när gymnasiet drar igång. Men garanterat mycket under lov och helger! Jag skall försöka mitt bästa för att hålla igång serven!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka