Accepterad hassan binuk | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hassan binuk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199379192120/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Rubertsson_med_Q#3584

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Hassan Binuk föddes 31 januari år 2000 när han var lite mindre så var han familj ganska så fattiga för de var i Paris och min pappa hade inget jobb så hans Pappa började sälja olja till andra folk och länder. Hassan älskar att spela fotboll och titta på youtube när folk gör tricks med fotbollen när hans hade tid men under denna tiden så hade Paris inga fotbollsplaner eller fotbollsskor så han spelade fotboll och stranden för de inte fanns fotbollsplanen,
Året 2011 så flydde hela min familj till Sverige för min pappa kunde inte jobba där mer för ingen ville jobba med min pappa men så fick min pappa ett bra jobb som han tjänar pengar och de va jätte bra för hans familj. Men så hände de är grej han började på en skola i Sverige så fick han många vänner som va snälla och några som gjorde dumma grejer så hassan hände med dom dåliga folket för dom tjänade mycket pengar på de så nu är de enda han vill och gå och sälja droger till folk i hans stad

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar. Jag kommer även bidra med att vara en allmänt skön och trevlig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att få seriösa RP situationer och inga folk som lallar runt. Få servern till en rolig nivå med alla andra och göra så att alla har en rolig tid när dom RPar med mig o alla har de kul, och jag är inte sån som alltid försöker att vinna i ett scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska ha en RP situation för ens egen vinning utan att man ska göra som för det som är verklighetstrott och inte försöka att vinna i varje RP situation ibland man måste catcha en L så att säga.

Hur hittade du Unive? genom google. kompis tipsa:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka