Nekad Hassan Banovic | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassan Banovic

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370686560/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar Hedin

Vad är ditt discord namn? Hassan Banovic #7357

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Hassan Banovic. Har sitt ursprung i Bosnien. När Hassan var liten så tvingades han och hans familj fly ifrån Bosnien. När Hassan blev 10 så blev hans mamma och pappa alkolister. Soc tog då Hassan till ett fosterhem där han fick växa upp. På hemmet så började Hassan att göra lite bus med sina nu vänner. Än idag är Hassan lite kriminell. Hassan stora intresse är att köra bil samt träna och umgås med vänner. Hassan både meckar och kör snabba bilar. Hans drömbil är just nu en fin mclaren. Hassan har många vänner i staden som han alltid hänger med. Hassan är idag 29 år och har en god kontakt med hans mamma. Hassan pappa gick bort för ett halv år sedan och han är fortfarande ganska ledsen för det. Hassans plan i livet är att skaffa ett jobb och bli framgångsrik. När Hassan har mycket pengar ska han köp många fina bilar han kan köra och hålla på med.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har mycket tid att spela och rpar på en väldigt hög nivå. Jag är väldigt seriös i min roll och lever verkligen in i karaktären. Jag vill även kunna ansöka om jobb vilket också är en anledning till att jag vill bli whitelistad. Jag vet hur allt funkar på servern och hur man ska bete sig samt kan alla regler utantill.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern då det är en väldigt stor server som passar in där jag vill rp:a. Enda sedan första gången jag spelade på denna servern så fastnade jag och ville utveckla min karaktär på denna servern. Denna servern har exakt allt jag tycker är bra och passar mig perfekt. Därför var det ett självklart val att välja denna servern till att bli whitelistad på.

Hur hittade du Unive? Jag har många vänner som spelar här och har hört gott om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hamna i roliga scenarion där man kan leva in i sin roll och rpa förfullt. Sedan vill jag även hitta ett jobb som jag kan jobba med för att tjäna lite extra pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu

Godkänd skriftligt, nu krävs det en muntlig intervju för att bli tilldelad rollen Whitelist.
Vid frågor kontakta mig på discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka