Nekad Hassan Alhassan | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Miller Andresen

Vad är ditt discord namn? Humphy#6927

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en lugn och trevlig person som vill att alla runt om honom ska må bra. karaktären blir dock lätt arg eller aggresiv efter som han har haft en svår uppväxt där hans pappa inte funnits där för honom och området han bodde i när han var liten var ett kriminellt område vilket fick honom till att bli intreserad av det kriminella. min karaktär är i 20 års åldern min karaktär är itreserad av vapen och pengar. min karaktär mår såklart inte bra efter sin svåra uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har kunskap om att skapa en helt okej eller bra rp jag har varit aktiv på seriösa rp servers i fivem i över ett år nu kanske två år och är intreserad av att testa Unive. jag ska göra mitt bästa till att de som hamnar bland mig när man rp ar ska få en rolig och mogen rp och rättvis såklart

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för sin egen fördel utan man ska spela för att alla omkring sig också ska ha kul och ha en bra tid inne på servern.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på en tiktok video för ungefär ett år sedan då jag kom och tänka på servern nu och ville testa spela den.

Nekad, utveckla "Berätta om din karaktär."

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka