Nekad hashbubben | Medlem ansökning (rogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hashbubben

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375014581/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor Kallin

Vad är ditt discord namn? Hashbubben#3200

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Karlsson och är 21 år gammal född år 2000 i Sverige på ett litet sjukhus i Norrland, Som ung var sven en fin och omtänksam samt kreaktiv person han tycker mycket om att prata och hjälpa folk vilket han fortfarande gör än idag, Svens föräldrar lämnade sven i ganska ung ålder och bor nu i lappland och sven har inte haft någon kontakt med dom sen dess, Som ung på fritiden var han ofta ute med sina vänner sena kvällar dom brukade cykla runt i byn han bodde i och fiska lite, han minns inte så mycket av sina föräldrar förutom att dom brukade bråka väldigt mycket och då blev Sven oftast väldigt rädd och sprang ut till garaget och gömde sig för sina föräldrar. Nu i senare ålder brukar Sven åka mycket bil och han sysslar mycket med bil affärer hans dröm är att ha ett fordons inriktat jobb han tycker väldigt mycket om att alltid träffa nya människor och att hjälpa till och vara social. Han kan bli lite sur då och då men han lyckas ofta behärska sina känslor när han är med andra individer målet i svens liv är att komma långt med bilintresset och så småningom ha det som jobb, Han har väldigt knapert med pengar just nu men hans mål är att ta sig upp i livet och hjälpa och träffa folk som han tycker om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill spela på Unive för att bidra med ett gott budskap till servern med min karaktär och även utanför rollspelandet.
Jag vill för det mesta hjälpa andra personer att fortsätta rollspela och ha kul. Jag hjälper gärna till om någon behöver hjälp med något. Tillexempel om någon har problem o komma in på FiveM Så hjälper jag gärna till. Jag vill egentligen bara bidra med ett gott budskap till servern och medlemmarna. Och Jag tror även min karaktär kommer hjälpa servern samt bidra till nya roliga scenarion att bjuda på. Jag kommer skapa roliga scenarion, Inte bara för polisen. Jag kommer även se till att alla jobb och alla individer får träffa min karaktär och skapa roliga scenarion tillsammans.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är högre RP nivå på denna servern än andra servrar jag kört på jag tycker också att folk har mycket respekt och god ton mot annat folk i servern vilket jag tycker är väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag satt en kväll och ville hitta en ny server att spela på och hittade servern Unive och jag såg att det var en aktiv server med mycket folk i vilket jag tyckte var optimalt för mig då det var det jag sökte efter, Så jag gick med i Unives discord och började spela lite jag har RPat på servern i snart 2 veckor och jag tycker att det är en bra och väl utvecklad server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är endast att utvecklas. Jag har bara mig att tävla mot. Jag vill utveckla mitt karaktärsrollspel. Att kunna gå in i en annan karaktär och öva in nya grejer som man inte gjort förut. Jag vill också kunna utveckla min förmåga när det gäller scenarion, Rollspel, Olika karaktärer och samarbetet man kan ha karaktärer emellan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är inte att bli störst och bäst. Jag vill utveckla mitt Rollspel. Det är enda anledningen till varför jag egentligen spelar överhuvudtaget. För mig är det här en chans på utveckling. Inte att bli störst vackrast o bäst. Mitt största mål är att kunna spela min karaktär exakt som jag vill att den ska vara. jag vill inte vara staff eller liknande Jag är inte här för att abuse. Jag är här för att utvecklas. Det är målet med hela rollspelandet för mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag vill endast spela på Unive. För mig finns det bara Unive som är den ultimata servern för mig att utvecklas. Jag vill bara spela på Unive, Och jag kommer spela på servern tills jag helt enkelt inte vill spela FiveM Eller rollspel mera. Unive är den servern jag vill satsa på. Jag ser ingen anledning till att spela på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka