Nekad hasbulla134 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasbulla134

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198433379666/

Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? The1Koko#1696

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hasan bahro och är en flykting från Irak till Sverige som har varit motor intriserad sen liten o kommer till Sverige för nya tag o utmaningar och han 21 år gammal och bor nu med mera i en liten stad utanför stockholm han har brunt hår blå ögon 183cm och älskar att spendera tid med sin familj han jobbar nu mera på ett bensin företag men skulle vilja arbeta på Bennys han har 1 barn som är 1 år gammal och har även en fru som heter amelia och hon är hel svensk och är 23 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har letat runt efter serverar och tycker den är har bra scripts och riktigt bra rp faktist

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker den har feta scripts och många spelare och även att folk faktist rpar seriöst

Hur hittade du Unive? jag blev tippsad av en kompis att den här servern skulle va bra så tänkte prova den

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har som mål att bidra med roliga senarion och bra rp och att ha riktigt rolig rp uplevelse

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har ett mål att ha roligt och göra riktigt coola senarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag har spelat på en server just nu som heter avail roleplay men tycker att den har för dålig rp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka