Nekad Hasbulla0405 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lejon0405

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169063692/

Ditt Hex-ID: 1100001480ccb0c

Vad är din discord tagg? Lejon#5427

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Perma från både dcn ocb ingame.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Problem spelare - PLacerad av: San

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? San hade all rätt att han banna mig då jag skjöt mycke med vill verkligen vissa min bra sida av mig själv och förstår san från botten av mitt hjärta men tänker mer såhär jag va på servern för att ha bra rp med jag körde på en server vid namn ortenwave innan där man skjuter mycke och när vi kom till unive så missförstod vi lite vilken rpa vi skulle ha så vi härmade bara alla andra och då hamnade vi i ett gäng som hade krig med whyos som själva va problem spelare, då vi bara härmade dom men har lärt mig nu att man ska ha social rp och att man inte ska ha samma rp som jag hade på ortenwave men ber hemskt mycke om ursäkt och kommer inte göra om nåt av de jag gjorde men förstår dig san ifall du läser detta men vill bara rpa på unive under jul lovet och vidare i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså va inte ingame direkt men lite smått är väl att jag nyss hade loggat tänkte gå o sova vaknar upp och ser att san har permat mig från dcn fick ett medelande av mee6 att jag blev bannad för problem spelare och då fattade jag lite att jag har skjutit för mycke med iaf de va efter en dag där mycke skott hade avlossats och sov när de hände så kan inte utveckla så mke på denna fråga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså nej inte direkt men asså helt ärligt så gjorde vi fel genom att skjuta mycke och jag ångrar det som in åt helvete men då alla mina polare blev unbannade och alla kör lixom på unive har gäng bra rp osv Men ja jag har gjort fel och de kan jag inte sitta o ljuga om men San ifall du läser detta kan jag snälla få en ny chans jag vet mitt misstag och vet hur de fungerar på unive nu de blev bara lite upp och ner när jag nyss kom från en server där man bara skottar och whyos o de satt o skotta pwg sönder och allt då trodde jag unive va så eftersom de inte fick några återgärder. SVaret på frågan är Ja men ångrar de som fan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. e osäker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte skjutit lika mycke som jag gjorde jag och mina polare men tänker mer dom fick en till chans så vill gärna själv ha en också Men va jag kunde gjort annorlunda va väl att ha sociala rp scenarion försöka att inte leta efter krig osv så kanske jag skulle vissat min bästa sida av rpn och inte blivit bannad. Ska va ärlig med dig San jag vissade faktiskt min dåliga sida på unive denna gång med om du ger mig en chans kommer jag visa dig en riktigt bra sida av min rp då jag verkligen vill köra på unive eftersom de endå e jul då och jullov och alla mina polare spelar där så vill jag gärna spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja asså om ni unbannar mig kan jag lova er att ni nästan aldrig kommer se mig i en skottlossning som innan och att jag inte kommer skjuta nåt och bara ha social rp de är va jag skulle kunna göra annorlunda sen har ju mina kompisar ett gäng nu där en av mina bästa vänner är boss så kommer förmodligen joina de vilket kommer göra så min rpa blir bättre och och mer social enklare eftersom vi kommer styra ett gäng som vi gärna vill ta handom ganska mke.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag!

Bara för att det är jul lov ska man inte få unban
Skrev inte de heller säger bara lixom de jul lov alla mina polare spelar på unive har inget att göra nu förutom att kolla på deras klipps o ba sitta vid datorn och längta tills jag blir unbannad de jag menar är att jag kommer skjöta mig denna gång bara jag får den chansen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka