Nekad Hasbulla | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasbulla

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? hasbulla.1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Svensson, han älskar bilar. Hela eriks uppväxt har han älskat att vara med vänner och mecka med bilar och mopeder. Han är 28 år gammal och söker en bra stad att leva i. Han är väldigt glad, uppmärksam, hjälper alltid sina vänner med allt. Han vill just flytta in i denna staden för att han har många kompisar i denna staden som han kommer att vara med. Han vill ha så roligt det bara går med sina vänner, han kommer hänga med de konstant och de kmr göra massor med roliga saker i staden unive. Hans drömjobb är mekonomen, han kommer att laga bilar och tjäna pengar. Tillslut när han tjänat ihop ganska mycket pengar kommer han att köpa en snygg bil och så kommer Erik att fixa om den, ändra färg, fälgar, trimma och massor mer saker.Han kommer mest att vara med sina vänner men när han inte är det spenderar han sin tid på piren och lär känna nya folk och kolla på snygga bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med riktigt seriös rp och riktigt bra scenarion. Jag har kört på massor med servrar tidigare men slutat för att de är för många lallare, jag söker just till unive för mina kompisar säger att det är den bästa och roligaste servern att spela på och att jag inte kommer att ångra att bli medlem här.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela rp handlar bara inte om att vinna. Det innebär vanligtvis att agera på ett sätt som gynnar den andra parten eller möjliggör deras framgång eller fördel. Det kan användas i olika sammanhang och syfta på olika strategier beroende på situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag förstår precis vad de betyder och menar. Rdm betyder att man dödar någon utan anledning, vdm är när man använder sin bil som ett vapen/kör på massor med folk på t.ex. piren utan anledning, sunt förnuft är den viktigaste regeln enligt mig man ska alltid tänka logiskt. Kan man värkligen göra så här irl?, så kan man tänka varje gång man ska göra något och man inte vet om det är regelbrott eller inte. Fearrp ens karaktär ska vara rädd och vill inte dö/ t.ex. om jag blir kidnappad ska min karaktär värka jätterädd och inte vill dö. NLR det är new life rule vilket som betyder att man kommer ihåg det som hänt innan man dog. Powergaming, t.ex. man krockar med sin bil fast drar därifrån ochlåtsas som ingenting hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka