Nekad hasan suleyman | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasan suleyman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160347547/

Ditt Hex-ID: 11000014787cb9b

Vad är din discord tagg? yomamma#0123

Vem var det som bannade dig? Queentiki

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 15356-14edd3db72b891703a6bac1eeb30dccf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hadde no bushes

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på min egna home hosted och tästa nya pvp pack, senare inann jag skulle joina unive så satt jag mig på support och fråga om jag fick andvända packet men killen sa ja bara om jag tog bort mina tracers men vi hadde inte något buske eller träd bredvid så han kunde inte veta om det, efter när jag gick in på unive så körde jag till santa råsa och hängde med mina vänner efter det så åkte jag till piren och så en q-park anstäld slå folk med baseboll trä och så clipa jag det och sv banna honnom efter det så posta jag det på ban-bevis och så började folk säga no-bushes efter det så drog jag till support och QT förklarade vad som hände sen fick jag Pban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gorde fel genom att glömma bort att det va inte tillåtet att ha no bushes och jag accepterar min ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1har blivit bannad av anti cheat för att jag skulle starta en jackt sesong och då var det en buggad ban så den blev jag unbanad
2 hadde vapen hållar på bent utan att vara polis
3 hotat en person på piren med jakt kniv utan krim
4 grov power gaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat byta mitt citizent pack inan jag joina unive roleplay server

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att jag kunde ha tänkt mycket inan jag joina unive rolepaly servern och hadde bytt till min grafic pack iställer för en fps booster/ pvp pack

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka