Accepterad hasa | Whitelist ansökning [Momme | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hasa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198342648765/

Vad är ditt namn i verkligheten? hasan

Vad är ditt discord namn? has#2238

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2005

Berätta om din karaktär. Bilal Halmet född 2000-11/08. Född i Libanon i staden Beirut. Bilal är en alkoholiserad man som har problem med alkohol och missbruk, han flydde ifrån sina föräldrar när han var redan 14 år p.ga att han hade redan jobb och göra av sina polare, hans polare var Kirk & Birk, Bilal älskar och köra bil fort och har fått massor av böter när han bodde i sitt hemland p.ga att han körde när han var berusad av antingen marijuana eller att han har tagit en annan substans av drog. Han älskar och busringa folk också på ett humoristiskt sätt. Bilal är väldigt svår o tala med för att han är väldigt privat inom sig själv och hans personlighet är väldigt aggressiv mot folk han inte känner (oftast.) Han är väldigt humoristisk person mot sina vänner, han brukar alltid skoja och vara väldigt full så folk brukar göra narr av honom. Bilal har svart hår som är kort, långt skägg, mörkhyad, lång, och ser ut väldigt fattig.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli Whitelistad är att jag kommer ta ett helt nytt koncept till servern och det är ju att starta en kult med mina vänner och också kommer att rpa väldigt seriöst i min roll och kommer inte gråta över att polisen har stannat mig för att jag kör väldigt fort, vill rpa fram varför polisen har stannat mig och att till slut kommer vi till ett svar till att ja får en böter för att köra fort eller att ja får en prick på mitt körkort, Men i alla fall varför jag ska bli whitelistad till servern är att jag kommer att bidra ett väldigt bra rp mot alla som kör och att det är många inne så ska försöka o bli framgångs rik inom servern's rp, jag har läst reglerna in till servern och kommer lyda dom, jag är kunnig inom rp så vet vad som är rätt och fel, har mycket erfarenhet med rp ifrån amerikanska servrar jag har spelat på, så svensk server e väldigt nytt för mig och vill testa! (har spelat rp i ungefär 3år när man använde lambda.)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad p.g.a. servern e en av dom största inom Sverige och har varit Whitelistad i andra servrar och vill gem föra denna servrar mot amerikanska och se om svenska serverar slår de amerikanska och inte bara det också att det är många inne i servern som gör mig glad p.g.a. att se att servern e väl byggd för att den har massor av mods + players, som gör så att mina förväntningar höjs till servern. Det jag tycker e positivt är att ni har en egen meny på servern och inte scripts som "Lambda menu / Vmenu" så man måste ha ekonomi i spelet som är bra för att då finns det inte bara folk som pimpar en bil via en meny som ser att den har kommit ifrån gta online, Alltså att via ekonomi systemet är det bättre för dom som har börjat starta för att få en fräsch start med lite pengar och börja grinda till större och större mål in till framtiden. Och att servern har en del positiva åsikter via nätet som gör så att jag e fundersam och vill testa nytt med en svensk server på FiveM networken. Och det jag kommer att bidra är att jag kommer vara som jag sa en humoristisk person som är berusad och kommer hålla mig till den personligheten, ja kommer och försöka mitt allra bästa att kunna roleplaya som denna karaktären och att ja kommer följa reglerna och att ja ska inte hålla på med att fake scenarios o meta och sånt. Kommer och vara seriös i min roll som Bilal Halmet och kommer inte böla för att någon vann över mig som att polisen stanna mig, kommer vinna och förlora.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden via search på FiveM fyllde in kategorin "Sweden" och tryckte på filter sortering inom players till högst till lägst. Och då kom denna servern upp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att njuta livet som en alkoholiserad människa som ska vara full nästan hela tiden och vara humoristisk mot mina vänner men sura på främlingar, Jag kommer att försöka och göra en kult med mina vänner i förflutna Kirk Och Birk. Kulten kommer vara mycket med att försöka lura folk in till att donera pengar och sen efter att vi ger dom vatten som kommer innehålla gift och för att giftet e så starkt kommer människan att somna och vara medvetslös, vi kommer att kidnappa dom och sälja till personer inklusive gäng som vill ha personer ifrån andra gäng. Som att t.ex. att Ett gäng "Vagos" vill ha en ifrån "Ballads" då lurar vi in en Ballads gäng medlem via manipulation och bedrägeri och så får vi personen och levererar till köparen. Köparen behöver betala en viss summa, och summan kan vara vad som helst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon server för tillfället men har spelat på en amerikansk "Redline Roleplay". Har haft en period där jag var namnet vid Angelo Milano som var en maffia boss inom en italiensk och en zimbabwisks maffia.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka