Inaktuell Hartwin | Medlem ansökning [Durre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hartwin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Tillbakadragen ansökan

Vad är din steam profil länk?
https://steamcommunity.com/id/felixpwnhard/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? hartwiin#3876

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 1996

Berätta om din karaktär. Felix Hartwin är en man i 30 års åldern som nyligen anlänt i staden i jakt på att hitta en plats där han känner sig hemma. Han har alltid haft lätt för att skaffa nya umgängen och arbetsplatser även om han är något av en enstöring, men han har aldrig riktigt känt sig lycklig under längre perioder. Det är troligtvis därför som han flyttat runt en hel del, ofta med bara något års mellanrum.

Intressen som han har innefattar bland annat golf, cykling, segling och allt som rör motorer. Det är i de stunderna som han får syssla med sådant som humöret är på topp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag 'committar' väldigt lätt till communities som detta, vilket innebär att även om jag arbetar väldigt mycket så kommer jag troligtvis lägga en stor del av min lediga tid på att bidra till en trivsam miljö för alla jag möter i spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har relativt lätt för att anpassa mina karaktärer utefter behovet av samhällena. När jag väl är igång så brukar jag fokusera mest på att måla upp en tydlig bild för mig själv över hur servern är uppbyggd spelarmässigt. Vad saknas, vad behövs, och var skulle jag kunna bidra med mest - är frågor som jag efter en stunds spelande som civil brukar utgå från.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland kan spela för motpartens vinst innebär t.ex. att vara medgörlig vid ett rån. Det är inte viktigt att "vinna" i rollspel. Man får ha tankesättet att man står i någon annans skor helt enkelt, och det är kanske inte helt rimligt att jag som för exemplets skull är en kassörska, börjar beskjuta någon som står och genomför ett rån i min butik. Det hade i verkligheten varit mer troligt att behålla lugnet och vara så medgörlig som möjligt. Ge över bytet, och när rånaren lämnat området tillkalla polis.

Hur hittade du Unive? Google

Efter att ha varit inloggad på servern i 30 minuter så insåg jag snabbt att detta inte är vad jag var ute efter. Trodde seriös-graden låg högre än vad den gjorde. Tack ändå, drar tillbaka min ansökan.

Senast ändrad:
Tillbaka