Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed
Vad är ditt discord namn? Hartan.#5006
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Rafael Mustafa, Rafael är 24 år gammal och är från Syrien uppväxt i Västerås han trivdes inte så bra hemma. Hans mamma jobbade hårt för att ha råd med mat men hans pappa jobbade bland annat aldrig eftersom han var full det mesta av tiden och när han kom hem bråkade han mycket med Rafael's mamma. Rafael var aldrig hemma och var ute mest med sina vänner vid sina 14 tider gjorde han mycket problem han ville vara en sån som gick runt och gjorde problem och ville vara cool framför sina vänner hans vänner var dålig för hans framtid han gick mycket hem ringning från skolan att han röker och sånt. Rafaels mamma försökte prata med han för att han ska börja sluta men det funka inte, Rafael lovade men gjorde det när han var ute med sina vänner. En dag gick det för långt Rafael hade bråkat med några och knivhög honom polisen fick tag på Rafael och hamna i HVB och fick vara där i länge men han försökte fly flera gånger så han fick vara där bara ännu längre när han kom ut försätte han med sina grejer och idag försöker han förbättras för ett bättre framtid. Rafael är intresserad av bilar och vara med vänner. han kan bli arg riktigt snabbt (aggresions problem.)
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en hög och bra rp nivå, jag kommer va aktiv mycket och försöka förbättra andras rp nivå så unive får mindre problem spelare och göra det roligt när jag hamnar i scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidor ska ha det rolig i ett scenario du ska inte bara tänka på dig själv att du ska vinna men mer att få det känna att båda sidor har vunnit.
Hur hittade du Unive? Vänner prata om det så jag ville testa på.
Vad är ditt discord namn? Hartan.#5006
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Rafael Mustafa, Rafael är 24 år gammal och är från Syrien uppväxt i Västerås han trivdes inte så bra hemma. Hans mamma jobbade hårt för att ha råd med mat men hans pappa jobbade bland annat aldrig eftersom han var full det mesta av tiden och när han kom hem bråkade han mycket med Rafael's mamma. Rafael var aldrig hemma och var ute mest med sina vänner vid sina 14 tider gjorde han mycket problem han ville vara en sån som gick runt och gjorde problem och ville vara cool framför sina vänner hans vänner var dålig för hans framtid han gick mycket hem ringning från skolan att han röker och sånt. Rafaels mamma försökte prata med han för att han ska börja sluta men det funka inte, Rafael lovade men gjorde det när han var ute med sina vänner. En dag gick det för långt Rafael hade bråkat med några och knivhög honom polisen fick tag på Rafael och hamna i HVB och fick vara där i länge men han försökte fly flera gånger så han fick vara där bara ännu längre när han kom ut försätte han med sina grejer och idag försöker han förbättras för ett bättre framtid. Rafael är intresserad av bilar och vara med vänner. han kan bli arg riktigt snabbt (aggresions problem.)
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en hög och bra rp nivå, jag kommer va aktiv mycket och försöka förbättra andras rp nivå så unive får mindre problem spelare och göra det roligt när jag hamnar i scenarion.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidor ska ha det rolig i ett scenario du ska inte bara tänka på dig själv att du ska vinna men mer att få det känna att båda sidor har vunnit.
Hur hittade du Unive? Vänner prata om det så jag ville testa på.