Nekad Harta | Medlem ansökning (VIKTOR.NI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harta

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971109778/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eleanor

Vad är ditt discord namn? Harta#8977

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. Eleanor 21 år ska vara ny i staden och försöka hitta en framtid i staden och skaffa ett bra jobb (Drömjobb är polis eller Brandman). Hon är helsvensk men hennes mamma har inte riktigt funnits för henne i hennes uppväxt. Hon känner inte så många men försöker hitta vänner. Hon ska snart köpa en bil men vet inte riktigt vilken bil. När hon var mindre så hade hon inte så många vänner så det har påverkat henne så hon har lite svårt att prata med andra folk hon inte känner men försöker jobba på det.

Hon söker både kille och en riktig lägenhet att bo i. Hon finns alltid för sina vänner och hjälper dom om det skulle vara något som händer. Hon har lite komplex över sitt ansikte och speciellt sin näsa. Hon flyttade ifrån sin pappa för det var förmycket alkohol inblandat. Hon lever i en liten depression nu men hoppas på att hon ska hitta riktiga vänner och att hon ska kunna ha kul och att hon ska kunna må bättre.

Hon hade med en gård med sin pappa och hon hade en häst men den dog i en hästolycka och efter det har hon inte riktigt varit sig själv. Hon hade ridit sen hon var liten men efter den hästolyckan har hon tappat intresset för ridningen och började på boxning (Hästolyckan hände för 3 år sen och hon började ungefär med boxning 1 år efter). Hon har vunnit mycket i boxning och har väldigt mycket muskler och är stark.

Pappan har eget företag men massor med räkning och dricker för han mår dåligt av att han har så mycket skulder och räkningar. Det blev värre när hans tjej lämna han och då började han slå på Eleanor och då fick hon nog och flyttade in i denna staden.

Hennes humör är lite upp och ner men är alltid snäll mot sina vänner. När hon bråkar kan hon vara riktig kaxig och lite aggressiv. När hon är ensam gråter hon oftast men om hon mår dåligt när hon är med sina vänner kan hon vara ganska tyst och kolla ner lite med ansiktet mot sina fötter och försöker hålla in sina tårar. På helger så dricker hon väldigt mycket så hon brukar alltid svimma så hon får sova hos en kompis eller så vaknar hon upp nånstans där hon inte vet riktigt vart hon är utan mobil och plånbok.

Hon är 172 lång, gråa ögon och jätte stora läppar. Ljust brunt hår med en fläta som går igenom hela håret. Ljusbruna ögonbryn som passar till hennes utseende. Fin kropp som är smal och väldigt stor rumpa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill kunna ha mer tillgångar till tex mer jobb som polis och brandman och för att kunna göra mer saker i spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är bra roll Jämfört med andra svenska servrar. Det är med många på servern som spelar och att det inte är några moddare inne och förstör.

Hur hittade du Unive? Jag hade precis laddat ner Fivem sen så fick jag upp er server och såg att det var många som spelade på servern och då tänkte jag att detta var en bra server och spela på och då spelade jag lite och hittade roliga vänner och sprang runt och hjälpte mig med körkort och skaffade mig ett jobb.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få jobba som polis eller brandman och hjälpa samhället så det blir bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik och skaffa bilar och en kille sen en lägenhet och åka runt och ha kul med vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade mycket på en server som hette allstar men den blev så dålig så jag spelar bara på unive nu för jag tycker inga andrar servrar är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka