Nekad HarryThug16 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
335
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057695774/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:548715023

Vad är din discord tagg? Melle#6761

Vem var det som bannade dig? Johan. men går bra om Phillip kan kolla ta en titt på denna!

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-12_191946417.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannad mig för att jag sköt en kriminell utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att en paniknapp var i gång i slakteriet jag åkte dit med min kollega och direkt när jag kommer fram på platsen så skjuts det regält och då berer jag mig på det värsta. Det som sker efter rått är att Johan eller någon annan staff som var krim åkte förbi och jag riktade mot de men de flyttade inte på sig, då ser jag att en kort snubbe med glock hoppar ut och gömmer sig bakom sin bil. Jag bestämmer mig då att skjuta gärningsmannen men i från hans perspektiv kunde inte man se hans Glock för ens han var bakom bilen. Jag bestämmer mig att avlossa ett skott och då jag prickar han direkt i huvudet och han faller ihop. Bara någon minut efter skriver han till mig kom support. Jag beger mig support han visar hur det ser ut från hans synvinkel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var helt och hållet mitt fel jag borde aldrig gjort det jag gjorde och jag skäms fortfarande hur dålig rpande jag bidrog med till det senariot. Hur hen sorterade upp gradningsystemet genom att fråga en vän att välja en siffra mellan 1-3. Vännen svarar då två och han säger då att jag får en ban på fem dagar och sen säger de det var allt. Jag loadar in på fivem och kollar bannen, då det står det åtta dagar från ingenstans antingen ha jag missat något men alla är människor och alla borde visa hänsyn till detta. Med mer sagt så var det mer mitt fel i detta senariot och det kommer aldrig att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare vad jag vet men enligt logs har jag blivit bannad tre gånger innan vilket jag inte vet varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna ändra på senoriot nu hade jag aldrig skjutit men annars skulle jag bara rikta på han och gå närmare och säga att avlägsna från platsen vänligt och avakta på förstärkning från kollegan eller bara dragit där ifrån, men ni som läser detta hoppas kan ta hänsyn till att jag vill rädda kollegorna och påbörja sjukvård och sedan ta de till sjukhus. Jag hoppas att ni förstår min situation och kan ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja hundra procent måste lära mig att vara mer aviksam och inte ingripa och inte avlossa onödiga skott som i detta fallet då jag avlossa ett skott. Samt så har jag lärt mig att man måste vara mer mogen och mer vaksam och inte bara skjuta hejvilt, det var det som gjorde att jag bytte server från hela början. Jag förstår även hur andras synvinklar är och hur de reflekterar över saken. Jag har insett att Unive är där jag hör hemma och jag vill bara tillbaks. Så man kan säga att jag har lärt mig en hel del olika grejer. Men just nu så hoppas jag bara på en sak och det är att jag kan få komma tillbaks till Unive igen och börjar RPa och ta del av den bästa communityn ❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Senast ändrad:
Tillbaka