Accepterad HarryThug16 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
335
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057695774/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:548715023

Vad är din discord tagg? HarryTugg#6761

Vem var det som bannade dig? Vet ej wagu eller Devil

Bild på banmeddelande: bild_2023-05-03_151001914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig för att jag körde med sirener till polisstationen men jag hörde ej det samt har en bugg att mitt headset slutar fungerar ibland när blåljus är på men förstår hur hen som bannad mig bannade mig för det som skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag anslöt mig på en panik knapp mitt i unive staden där det var en skottlossning och flera kollegor var nere, där efter tog jag mina kollegor till sjukhuset för att vårda de. Efter själva vårdningen bestämde jag mig för att åka tillbaka till station men det jag ej tänkte på var att sirenerna var igång för jag lovar att jag inte hörde sirenerna. Efter det ställde jag bilen i garaget och be gav mig till omklädningsrummet för att gå ur tjänst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker nej men om jag hade varit i det perspektivet som stafen var i hade jag också lagt en ban men från mitt perspektiv så var ej sirenerna igång och jag hörde ej dem vilket inte är mitt fel för det har även hänt innan att mitt ljud i fivem bara ej fungerar ibland i vissa tillfällen vilket jag måste fixa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en gång tidigare vilket gjorde att jag lärde mig extremt mycket av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde satt på sirenerna och sedan tagit av dem för att säker ställa att inte sirenerna inte var igång vilket jag nu kommer ta lärdom av det och tänka på det när jag startar upp en bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till hundra procent, jag förstår även hur andras synvinklar är och hur de reflekterar över saken. Man kan säga att jag har lärt mig en hel del olika grejer. Jag har insett att Unive är där jag hör hemma och jag vill bara tillbaks. Men just nu så hoppas jag bara på en sak och det är att jag kan få komma tillbaks till Unive igen och börjar RPa och ta del av den bästa communityn!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka