Nekad HarryBarri | Medlem ansökning (Dinoee)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HarryBarri

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? HarryBarri

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Brown växte upp i en tuff del av staden, där han fick kämpa mot fördomar och negativitet från andra. Han var en riktig egensinnig person redan från unga år, och hans sätt att vara skapade ibland konflikter och gjorde att han inte alltid var omtyckt av alla.

Som tonåring mötte Bosse en grupp människor som var i samma situation som han. De blev hans nära vänner, men de var också inblandade i mindre olagliga saker. Bosse ville visa att han hörde dit och blev därmed indragen i deras kriminella äventyr, även om det ibland stred mot hans inre moral.

Trots att han drogs in i några tvivelaktiga aktiviteter, behöll Bosse ändå sitt varma hjärta och förmågan att vara trevlig mot andra. Han var inte rädd för att stå upp för de svaga och hjälpa dem som behövde det mest.

Med tiden blev Bosse alltmer respekterad inom den kriminella kretsen, men han hade fortfarande sina kritiker. Trots detta lät han sig inte påverkas och fortsatte vara sin egen, oväntade och unika person.

Nu, på RP-servern, fortsätter Bosse att vara en gåtfull och spännande karaktär. Han överraskar alla med sitt oförutsägbara beteende och visar att han fortfarande har sitt hjärta på rätt ställe, trots de kriminella strövtågen. Han är en komplex individ som gör sitt bästa för att göra en positiv inverkan på de virtuella invånarna i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en medlem på RP-servern har jag möjlighet att göra spelvärlden mer levande och spännande. Genom att aktivt delta i rollspelssituationer och skapa relationer med andra spelare kan jag bidra till en stark gemenskap. Jag är öppen för samarbete och nya idéer som kan göra spelupplevelsen ännu bättre för alla inblandade. Min närvaro och engagemang spelar en viktig roll för att skapa en rolig och inkluderande atmosfär för alla spelare. Tillsammans kan vi forma en unik och minnesvärd spelvärld där alla får plats att utforska sina karaktärers äventyr och berättelser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst betyder att du agerar till fördel för en annan spelares karaktär, även om det inte gynnar din egen karaktär. Det skapar samarbete och intressanta konflikter för en mer dynamisk spelupplevelse.

Hur hittade du Unive? Först hittade jag en TikTok video på servern. det fick mig intresserad i FiveM RP. Sen när jag gick in kom Unive RP fram när jag sökte efter en svensk RP server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka