Nekad Harry1221 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry1221

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aran

Vad är ditt discord namn? _aran7_

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry Emanuell är född och uppvuxen i Sverige. Han hade en vanlig uppväxt och gick ut grundskolan med godkända betyg. Efter skolan började han studera vidare med målet att en dag bli polis. Under studietiden gick han igenom en tuff period när hans pappa blev allvarligt sjuk i cancer och senare gick bort. Detta påverkade Harry mycket och han valde att ta en paus från sina studier för att kunna fokusera på sin familj och sitt mående. Efter ungefär ett år kände Harry sig redo att återvända till studierna. Det var inte lätt att komma tillbaka, men genom hårt arbete och disciplin fortsatte han mot sitt mål. Inom några år hoppas han kunna genomföra intervjuer och tester för att bli polis. Vid sidan av detta har han även ett stort intresse för bilar och drömmer om att köpa, sälja och renovera bilar på fritiden

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag kan bidra med seriös och social RP där alla får vara delaktiga. Jag vill skapa roliga och realistiska scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag fokuserar på bra RP istället för att alltid försöka vinna situationer.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det innebär att man inte bara tänker på sin egen karaktärs framgång. Man ska ge motparten möjligheten att påverka scenariot och skapa intressant RP. Ett bra scenario är när båda parter får en rolig upplevelse och kan utveckla sin RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Harry Emanuell växte upp i en vanlig familj i Sverige. Redan som ung hade han ett stort intresse för fordon och teknik, vilket gjorde att han ofta spenderade sin fritid i garage och verkstäder. Under skolåren var han en lugn person som höll sig borta från problem och fokuserade på sina mål. när Harry blev äldre började han arbeta för att tjäna egna pengar och utvecklade samtidigt sitt intresse för bilar. Han lärde sig mycket om reparationer, försäljning och hur bilmarknaden fungerar. Genom hårt arbete byggde han upp ett gott rykte som en ärlig och pålitlig person.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på sin egen karaktärs framgång. Man ska ge motparten möjligheten att påverka scenariot och skapa intressant RP. Ett bra scenario är när båda parter får en rolig upplevelse och kan utveckla sin RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope, Har 0 banns

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Clogg innebär att man lämnar servern mitt under ett scenario för att undvika konsekvenser eller fortsätta RP. Powergaming innebär att man gör orealistiska handlingar som inte hade fungerat i verkligheten. Metagaming innebär att man använder information som ens karaktär egentligen inte har tillgång till i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad.
Anledning:

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du behöver även skriva om dina svar på följande, då du har kopierat in lite hur som helst..
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka