Nekad harry.te | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? Basse2.0.

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar spelar sen nu på sommaren brukar jag dra och bada sen efter lunch spelar jag käkar sen spelar jag igen så jag väldigt aktiv för att det ska va sommar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Det står typ 1 dag har fått tillåtelse av Emil!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång 2021 när jag inte hade så bra koll på rp slog en på piren

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att va online mycket allstså ig så man visar att man är aktiv hjälpa folk som har små problem ig så Hellersdorf och staffs kan hjälpa folk med större problem servervakt ska hjälpa mycket ig så Staffsen kan ta det som är support. En servervakt har också som uppgift att underlätta/ hjälpa staffs när det är saker som att dva bilar så ligger övergivna vid sidan av vägen som bara gör onödigt lagg på servern, kicka/ banna folk som lallar eller som bryter emot grövre regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har sätt väldigt mycket skottlossning och mycket kriminellt lalla och serverns gäng situation har blivit så dålig så man ser folk skotta utan anledning mot solos och andra gäng som de egentligen inte har någon relation till. Jag vill försöka hjälpa dem här individerna så det inte händer ett flertal gånger. Jag lär mig snabbt och tar emot all kritik jag får till fullständighet. Jag ser hela servern från min sida och så som jag ser det så ligger den i kaos och jag skulle vilja vara ett stöd åt personerna i den gängkriminella världen så dem som gör dem här delen skulle få det stödet de behöver och se till så den kriminella världen hade kommit till en viss balans. Jag ser folk göra flera olika regelbrott under de scenarier som jag varit med i. Vissa allvarliga och vissa som är mindre allvarliga. Jag skulle försöka göra så dem personerna som gör dem allvarliga regel brotten hade fått det straff de förtjänar samt försökt hjälpa dem så det misstaget inte händer igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man använder sina kommandon för att få ett övertag i olika scenarion eller att använda sina perms till att få olika förmåner till sin fördel och olika fördelar inom sitt RP och använder det för att få en egen gynning. Det här är helt fel och ska aldrig användas så här då det är fel och om det skulle ske så dras Servervakts rollen direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka