Nekad harry.te | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? harry

Vad heter du på discord? Basse2.0.

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar spelar sen nu på sommaren brukar jag dra och bada sen efter lunch spelar jag käkar sen spelar jag igen så jag väldigt aktiv för att det ska va sommar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Det står typ 1 dag har fått tillåtelse av Emil!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång 2021 när jag inte hade så bra koll på rp slog en på piren

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att va online mycket allstså ig så man visar att man är aktiv hjälpa folk som har små problem ig så Hellersdorf och staffs kan hjälpa folk med större problem servervakt ska hjälpa mycket ig så Staffsen kan ta det som är support. En servervakt har också som uppgift att underlätta/ hjälpa staffs när det är saker som att dva bilar så ligger övergivna vid sidan av vägen som bara gör onödigt lagg på servern, kicka/ banna folk som lallar eller som bryter emot grövre regler. En servervakt uppgift är att underlätta en staffs arbete genom att revva, svbanna och kicka spelare som gör regelbrott. En servervakt är som en helt vanlig spelare på Unive fast att SVn har perms till vissa commands, dessa commands används endast när ett regelbrott skett så man behöver använda det. En SV ska rpa som en vanlig spelare och bara för hen har perms så ska man ej leta efter fel i rpn utan låta det komma.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna hjälpa dem som behöver och göra en liten nytta på servern, jag vill kunna underlätta för folk som blivit utsatt för regelbrott. Att ha SV rollen innebär inte att man ska åka runt och banna folk utan rpa som vanligt och om man ser en person utföra regelbrott så ger man konsekvenser. Jag RPar många timmar om dagen och skulle vilja göra nytta åt alla lallare jag ser på t ex. piren och torget.Jag ser folk göra flera olika regelbrott under de scenarier som jag varit med i. Vissa allvarliga och vissa som är mindre allvarliga. Jag skulle försöka göra så dem personerna som gör dem allvarliga regel brotten hade fått det straff de förtjänar samt försökt hjälpa dem så det misstaget inte händer igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill kunna hjälpa dem som behöver och göra en liten nytta på servern, jag vill kunna underlätta för folk som blivit utsatt för regelbrott. Att ha SV rollen innebär inte att man ska åka runt och banna folk utan rpa som vanligt och om man ser en person utföra regelbrott så ger man konsekvenser. Jag RPar många timmar om dagen och skulle vilja göra nytta åt alla lallare jag ser på t ex. piren och torget.
 
OBS fick tillåtelse av emil att göra en fast jag inte har varit i 30 dagar jag har de men jag blev kickad eller nått ur dcn jag och phillip löste det så fick tilåtelse av emil!
 
Nekad.
Anledning: Du förklarar något annat i denna frågan "Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.", Vill att du utvecklar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top