Nekad harry.te | Ansökan till Servervakt [PatrikTheStar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? Sickan#3243

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolan och spela

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inget

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt ska vakta servern mot icke medlemmar eller medlem som inte följt reglerna eller som lallar runt på torget och slås eftersom unive har rycktet om Sveriges största fivem server så då vill vi ha servervakt som gör så rp nivån är bra och att vi inte har några lallare som springer runt på torget

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har energin att göra servern så bra rp nivå som det bara går jag har varit det på massvis på andra har varit staff på andra också och jag är en erfaren servervakt och jag följer reglerna och jag har läst dom så det finns inget nej till det här

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder dina ig perms och tillexempel är ute mitt ute ingen stans och man är staff så åker man i noclip till ett garage det är abuse det föregår väldigt ofta på många servrar och det är det vi vill få bort också

Godkänd. Du kommer bli tilldelad en roll som heter väntar servervakt intervju. Du har 48 timmar att ta din intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka