Nekad harry.te | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? harry

Vad heter du på discord? Sickan#3243

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar på lov- 09:00-11:00 19:00-23:00

dagar när det är skola- (ibland 08:00-09:30) 17:00-21:00 oftast kan ändras

jag är aktiv på fivem väldigt ofta

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på servern väldigt länge men har inte varit medlem lika länge har lärt mig hur det fungerar nu och den här servern känns bra

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång och det va av en staff som blev kickad av den bannen så vet inte om den räknas

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt är en mäniska som gör så att alla vet reglerna för att spela på servern och servervakt tar bort dom som inte följer reglerna tillexempel dom som inte kan reglerna och det är det vi vill att alla ska veta reglerna och att dom ska följa dom så det blir så hög rp nivå som det bara går. jag ser en servervakt som en medhjälpare på servern. när man väl ansöker till en servervakt ser jag ansökan som en ansökan till att kunna hjälpa till på servern fast medans man rpar.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tvekar tillexempel inte om att ta bort nån om personen inte följer reglerna jag har sten koll på alla regler och jag har energin att hjälpa till jag tycker jag ska bli servervakt för jag lägger ner mycket tid på det och jag är ingen lallare. Och jag vill jag vill dels hjälpa servern med mindre lall på servern och saker som är förbjudna att göra, tillexempel copbait, eller makt och rollspel. om jag skulle bli server vakt skulle jag göra denna server bättre än innan med mindre lall, folk som bryter mot reglerna eller som inte kan bete sig. jag är en aktiv spelare och med det så kan jag säga att jag också kan bli en aktiv Servervakt. jag kommer jobba hårt för serverns bästa och försöka hjälpa folk som behöver hjälp.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska ha energin och orka ta bort dom som inte följer reglerna och servervakt ska göra så att alla vet reglerna
och så alla följer dom och man ska va hård mot dom som inte följer reglerna annars försätter dom, det är en servervakt ska orka

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse är vanligt inom detta och jag vet om vad som är abuse och inte! abuse menar med att man tar sina krafter som servervakt och använder dom utanför servervakt-yrket eller vad man ska säga. alltså tillexempel att banna en för skoj. jag gör absolut inte detta och jag vet vad som händer om man gör abuse.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top