Nekad harry.te | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? Sickan#3243

Ange ditt födelsedatum 10 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela på kvällen och morgonen ibland under dagen men när det är skola är det på kvällen och i ibland morgonen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på servern väldigt länge men har inte varit medlem lika länge

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång med det va av en staff som blev kickad efter bannen så det gills inte

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som ska va hjälpsam vakta servern och göra så att all följer reglerna

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en person som är erfaren i staff servervakt och så vidare och jag är bra på att hjälpa till och är en pålitlig grabb

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En människa som bryr sig om servern och kan all grund regler

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption inom Servervakt är precis sammasak. Alltså Abuse/korruptione är något stort regelbrott det kan t.e.x vara att man är i ett scenario och man blir dödad så revvar man sig och börjar köra återigen, det kan också vara att man har toggleid i scenarion för att se vart folk är. Servervakt Abuse/korruption om du inte följer blir du blacklist och bannad.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top