Nekad Harry. | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
704
Reaction score
335
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 647696072012988418
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev bannad för fusk (esp) för länge sedan 1 år +

Tar du ansvar för det som hände? ja, och det är verkligen inget jag är stolt över.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte göra om det samt att man kommer längst på att spela ärligt och med respekt till serverns ägare och staffs, vilket jag inte hade under den tiden tanke på skadorna det både orsakade spelare och philips server.

Varför ska vi ge dig en till chans? Det har gått en lång tid och jag tycker jag förtjänar en absolut sista chans på servern, andra som blev bannade för fusk och andra grova regelbrott fick unban på servern med en absolut sista chans, jag förstår att det jag gjorde var en av de värsta regelbrotten och är verkligen inte stolt över det så vill be om ursäkt för det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har bild på min ban, men som sagt erkänner det som jag har blivit bannad för.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

1781461435924.png

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Lasse
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka