Accepterad Harry. | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
703
Reaction score
335
Ditt discord namn: 1harryy.

Ditt Hex-ID: steam:11000014169741e

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? .ken12. / _v1ggo_

Varför tror du själv att beslutet togs? De togs då dem valde att utgå från klippet och inte var villiga att höra min sida

Hur är beslutet felaktigt? Detta beslutet var felaktigt då det var ett aktivt jagande där de tidigare hade hetsat, jagat oss, vi har även krig mot Escobar och när väl våra grabbar kommer till plats flyr dem där vi jagar dem och när jag väl hittar rätt tillfälle försöker jag kidnappa dem. Jag fann en bra position att hoppa ut och rikta där föraren i motsatt bil väljer att köra som gör att jag skjuter han i huvudet och så kidnappar vi passageraren, denna situationen hade inte hänt om föraren i motsatt bil inte fearpar när jag riktar mot han framför bilen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Här är staffsens klipp: https://medal.tv/sv/games/gta-v/cli...StR1nGtl7QPQ?invite=cr-MSxjbm0sMjIyMzMxNTUwLA
Har skickat mitt i .ken12. Pm

Senast ändrad:
@Harry. du sa att du hade ett klipp på er del där han körde bilen när ni riktade vill gärna se den innan vi tar beslutet.

Det är ju han som FearRPar genom att inte hoppa ur bilen när han har riktade vapen mot sig. Harry bör gå fri och få tillbaka sin krimroll!

Enligt regel 5.2 Kriminell regler får medlemmar i gäng en gång om dagen göra shoot on sight om det är godkänt av boss. Jag, som är Harrys boss, var med i efterföljelse fast i annan bil och tillät detta.
Han ska alltså INTE enligt reglerna ha indragen krim.

Tillbaka