Accepterad Harry. | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harry.

Icke Medlem
Meddelanden
704
Reaction score
335
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057695774/

Ditt Hex-ID: steam:11000014169741e

Vad är din discord tagg? 1harryy.

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-05_002324418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna och då tog staffsen de nödvändiga åtgärderna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en medlem i mitt gäng rullade runt i sandy sen valde han som körde bilen att hoppa ut och skjuta mot några som vi har krig mot utan att öppna munnen, sedan väljer han att storma de helt själv medans de skjuter mot både han och mig från huset, där jag på avstånd skjuter tillbaka mot de medans han stormar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för mild suntförnuft en gång samt rdm en gång, efter dessa bans har jag lärt mig en hel del och inte upprepat samma misstag och höjt min rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Flera olika möjligheter fanns men jag tänkte inte riktigt rätt när jag väl valde göra det dummaste i detta fall skjuta in mot gänghus, ett av dessa möjligheter att att fly med bil eller springa ifrån. En annan möjlighet är att hålla upp händerna och ge upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut till hundra procentag, förstår även hur andras synvinklar är och hur de reflekterar över saken. Man kan säga att jag har lärt mig en hel del olika grejer. Jag har absolut inga förhoppningar att bli unbannad eftersom det jag har gjort är ett brott mot reglerna inom rpande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör inte om det igen, du vet bättre än så!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka