Nekad harry.0 | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harry.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 95 — Övrigt
Anledning: fusk,silent
Personal: Hedgehog
Datum: 2025-07-12
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv asså de va så här för jag det var mina vänner som hoppade support men de va så här att jag och en annan var ute och körde sen så kommer mina andra vänner som är med i motsatt gäng som vi hade krig med och då så blev de skottlossning och jag dödade föraren och sen han andra som viste tydligen om att de var fler i bilen me esp eller nå vet inte och det var de som dom hoppade på och hedgehog måste ha fattat fel eftersom jag inte fuskat men han vägrar att prata med mig ingen har pc checkat mig eller något jag blev bannad rakt av vilket jag tycker är jätte konstigt eftersom jag vet att de blivit fel tycker inte de är helt okej att han inte ens kan svara mig eller be mig komma support eller något utan bara banna helt av och nu har de gått jätte länge och är jätte sugen på o komma tillbaka eftersom jag verkligen gillar unive och tycker de är en rolig server så tycker verkligen ni ska ge mig en chans o pc checka mig för jag har inte ett skit

Tar du ansvar för det som hände? ja om bannen skulle varit korrekt men nu är grejen att jag vet att de inte är jag eftersom mina polare själv sa att de va inte mig som de hoppa på eftersom de va någon annan som sköt resten av bilen sen tycker jag som sagt inte om att man inte ens kan prata med staffsen eftersom jag då har lagt ner pengar och tid på servern så tycker jag man åtminstonde som staff kan prata med en och verkligen kolla så det är som han tror

Vad har du lärt dig sedan dess? vet som sagt inte efter som jag inte gjort något så kan jag inte stå för något heller

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag tycke verkligen jag förtjänar de efter som så mycket jag spelat unive och lagt ner mycket pengar och tid och sen bara bli bannad för en grej jag inte ens gjort och inte ens haft en chans att försvara mig efter som de inte blev något supp ärende eller pc check och de va nästan ett år sedan

Har du bevis som stödjer din överklagan? kan inte klistra in bilden på att hedghog inte svarat mig mer har jag inte eftersom jag inte trodde att de var jag som skulle bli bannad

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,

men asså påriktigt jag har en seriös fråga nu hur vet ni att jag har fuskat utan pc check mm inte ens snackatr i supp med mig jag fattar inte och andra får komma tbx och detta var ett snart ett år sedan och fortfarnade inte fått ett svar från någon eller blivit pc checkad av någon

hade gärna viljat snacka med phillip om de eftersom i köpvilkoren ska man få sina bevis om man blir av med något man betalat för så jag har rätt till de enligt lag vet ja kanske inte men iallafall igenom era köpavilkor

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka