Nekad harricz10 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harricz10

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Tingman

Vad är ditt discord namn? harricz10

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2010

Berätta om din karaktär. jag har flera karaktärer eftersom jag har varit medlem innan men den jag kör mest på och min första heter sylvester nilsson.
Sylvester är 22 år gammal och fyller år den 8 mars. Han växte upp i jönköping med sina föräldrar och sina två bröder. Sylvester hade inte en dålig uppväxt, han hade det ganska bra som barn och hade det bra i skolan. när sylvester fyllde 21 år så flyttade han till unive staden. när han kom dit så var han helt ensam men han hittade snabbt nya vänner. Sylvesters största intresse är fordon men han gillar även att grilla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra social rp där båda sidor ska ha roligt. Jag kan vara trevlig och bidra med bra rp tex skapa roliga scenarion. jag kan komma med förslag på att utveckla servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinnst i ett scenario är att se till så att båda parter har lika roligt och inte alltid spela för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst igenom reglerna många gånger och kan dem utantill. några exempel är rdm: döda någon utan anledning (random death match) vdm: använda ditt fordon som ett vapen (vehicle death match) meta gaming: att rpa på information utanför spelet som din karaktär inte vet om tex att din kompis säger att du ska hämta dem på marja-lisas i dc och du gör det. powergaming: att man bara spelar för att vinna eller spelar om makt och pengar. NLR: att du kommer ihåg saker som hände innan du dog i spelet (New Life Rule)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive i typ ett år nu så jag vet hur det funkar:)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem innan.

Nekad.
Anledning:
På grund av att du är olojal till Unive Roleplay så har du fått indragna roller / medlemskap. Efter ett indraget medlemskap måste du vänta 2 veckor innan du får ansöka igen.

Du får ansöka igen 18/10/2024. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka