Accepterad harricz10 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harricz10

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? harry tingman

Vad är ditt discord namn? harricz10

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sylvester Nilsson, han är 22 år gammal och han växte upp i Jönköping med sin bästa kompis Örjan. Sylvester och Örjan har mycket gemensamt. Båda gillar tex bilar, tv-spel, hamburgare och att gymma. De har varit kompisar sedan tre år tillbaka och de möttes online på ett tv-spel. En annan sak de har gemensamt är att båda bor fortfarande hemma med sina föräldrar. ingen av dem gillar att prata om det men en dag vill sylvester förändra på sitt liv så han tar upp ämnet för sina föräldrar och flyttar till unive staden. Han känner sig direkt väldigt ensam men efter 5 veckor i staden så träffar han Örjan på en mack vid autoexperterna. Det visar sig att Örjan har flyttat till unive staden också och deras vänskap kan fortsätta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med nya idéer, hålla ett rent språk, visa respekt till andra spelare och till staff och följa regler. jag kommer även att använda mitt medlemskap till att skaffa ett jobb och hjälpa andra spelare. Jag kommer att vara aktiv i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens sida innebär att man inte bara tänker på sig själv i scenarion och inte alltid försöker vinna. Ett exempel är att du slår någon utan anledning men när polisen kommer säger du att det var den du slog som gjorde det för att ta dig ur situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: döda någon utan anledning, VDM: köra på någon utan anledning, COMBAT LOGGING: stänga av spelet för att ta sig ut farliga scenarion: FEARRP: du har en pistol mot huvudet men är helt lugn, NLR: du dör men när du respawnar kommer du ihåg saker som hände innan du dog

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat ett tag på unive som icke-medlem och har kommit igång lite.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll, har respekt för andra, inte blyg och jag är rolig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka