Nekad harricz10 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harricz10

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? harry tingman

Vad är ditt discord namn? Harricz10

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sylvester Nilsson, han är 22 år gammal och han växte upp i Jönköping där han lärde känna många kompisar. efter ett tag så började alla hans kompisar flytta hemifrån och börja sina egna liv. Sylvester ville egentligen inte flytta men han ville ta tag i sitt liv så han flyttade till Unive staden. sylvester älskar bilar och vill ha många bilar och jobba med dem en dag. han har aldrig kännt sig ensam men nu hade han inga vänner i den nya staden men han är redo att hitta många nya kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan ha roligt och rpa med respekt för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska inte bara tänka på sig själv i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får inte copbaita alltså att tex köra över någon framför polisen för att få dem att jaga dig. Man får inte stänga av servern när man blir stoppad av polis. man ska hålla sig till reglerna och inte göra något du inte hade gjort i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat det ett tag som icke-medlem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll, rolig och tänker på andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka