Accepterad harricz10 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

harricz10

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563766304/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f937a20

Vad är din discord tagg? harricz10

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-21 230926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hej, jag fattar varför ni bannade mig och det var för sunt förnuft och powergaming för jag åkte ifrån polis med inga däck. efter det så krashade jag in i en vägg utan att rpa på det. det jag gjorde var väldigt dumt och jag fattar till 100% varför ni valde att banna mig. jag vill även säga att det kommer absoulut inte hända igen och jag kommer att tänka igenom mina handlingar innan jag gör dem till nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit med på sjukhusrånet som en gissla. när allt var över skulle jag åka där ifrån men då riktar en polis sitt vapen mot min bil. då gjorde jag ett väldigt dumt val och åkte där ifrån och då sköt han sönder mina däck. jag märkte inte att däcket var sönder först men det såg jag sedan när jag hade åkt och det fick mig att krascha. jag var fortfarande konsentrerad på att fly så då glömde jag rpa på krocken. efter det så pittade en grabb mig men när jag tog hans id råka jag ha push to talk på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker verkligen inte att det var en felaktig ban och jag har lärt mig mycket ifrån den. jag kommer inte att låta det hända igen och som ni ser på bilden jag skicka så har jag bara blivit bannad 3 gånger och en av dem var felaktig. jag försöker ta min rp seriöst men jag fattar att det inte såg ut som det här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som sagt har jag blivit bannad 3 gånger vilket inte alls är mycket. men från de två gångerna som inte var felaktiga så har jag lärt mig mycket. efter båda två bannerna satte jag mig och läste igenom alla regler vilket jag kommer att göra efter jag skickar in denna ban överklagan. och jag har inte ens fått en tillsägelse om min rp fram tills detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha stannat vid polisen och försökt hålla ett mer socialt rp med dem istället för att åka därifrån. jag skulle också tänkt på att rpa bättre på skador. jag kommer att följa alla reglerna och tänka på vad jag gör i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tänka igenom vad jag gör och att hålla ett mer realistiskt rp. jag har lärt mig att aldrig göra om det och det var ett stort misstag. jag vill verkligen kunna rpa nu när det blir helg och även om ni bestämmer er för att unbanna eller inte så kommer jag tänka igenom vad jag har gjort och aldrig mer göra om det:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka