Nekad harricz10 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harricz10

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563766304/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f937a20

Vad är din discord tagg? Harricz10

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-24 193114.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? anledningen staffs bannade mig var fear rp. jag körde iväg med min bil när fler personer tydligt riktade på mig och sa till mig att hoppa ut. det jag gjorde var efterblivet och jag inser vad jag gjorde och hur dumt det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle åka till alliansens gänghus. utanför stog det 2 krossar med 3 personer vi hade krig mot. dem började jaga oss och vi åkte in mot husen i vinewood där vi krockade med en npc bil. när vi krockade åkte krossarna fram och riktade sina vapen på oss. jag körde lite fram och tillbaka mellan krossarna tills dem sköt vårat däck och då blev jag som körde stressad och åkte därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna ban är inte på något sätt felaktig. det var jag som bröt mot reglerna och jag ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blir inte bannad särsilt ofta och därför känns det som jag lär mig mer av mina bans. när jag blir bannad så väntar jag oftast ut minst hälften av min ban innan jag försöker skicka överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat acceptera att jag "förlorade" scenariot och skulle låtit mig själv bli kidnappad. att feara är en så lätt regel att följa så jag kunde gjort vad som helst förutom det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer att tänka efter innan jag gör något sånthär igen. detta komemr inte hända igen:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka