Nekad harreparre | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harreparre

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/harleydavidsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harley Davidsson

Vad är ditt discord namn? davidsson#9674

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är 25 år gammal är från Stockholm. Han gillar bilar och att vara med vänner ha vill jobba med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? många av mina kompisar kör unive och dom har blivit medlemmar. det är typ bara den här servern som är bra och att det är bara svenskar i den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server det finns inte jätte många bra servrar som är bra i Sverige och det som är bra är att alla är svenskar

Hur hittade du Unive? jag har sätt på Youtube att folk kör det här servern och det är många kompisar som kör.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att var så värklig som möjligt att göra en så bra spelmiljö i unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hitta nya spel kompisar och jobba som bilhandlare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag har varit med några servrar frut med dom var inge bra det är därför jag vill spela den här för att denna är värklig och det är inget larv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka