Accepterad harreparre | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

harreparre

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/harleydavidsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harley davidsson

Vad är ditt discord namn? Davidsson#9674

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Andersson. Han är 26 år gammal och har bott i Stockholm och har haft ett alkohol missbruk i gamla stan . Bosse är en speciell person. Ofta när man tänker på kriminella så kopplar man det till misslyckade personer. Bosse är annorlunda. Han är personen som tänker och agerar. Under sin uppväxt har han ofta grupperat sig med de populära personerna, han brukade inte hänga med de “naturligt kriminella” som har haft en mycket svår uppväxt. Han har alltid haft en mamma och pappa som bryr sig, ändå valde han den kriminella vägen och att dricka. Han har länge gjort småbrott och har aldrig blivit tagen. Nu är det dags att trappa upp... . Han planerar på ett annat sätt än de flesta. Han är ute efter att överlista. Bosse har alltid haft ett intresse för bilar, fester och vänner. Detta har lett till att han alltid strävar efter att lyckas. Bosse gick värnplikten för några år sedan. Han bestämde sig för att stanna ett tag efter det också. Därför är Bosse en expert på vapenhantering. Han är mycket intresserad, men det betyder inte att han inte har respekt för dem. Skjuta är nämligen något som Bosse förstår sig på. Han vet när han ska skjuta, hur och varför. Inom militären har han lärt sig alla trixen. Detta visas upp när han agerar i samhället. Han är ingen följarperson, han är en naturlig ledare och kommer till staden för att förändra saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att kunna utvecklas i både rp:t och att kunna ge flera ett riktigt bra rp. När man är medlem så kommer man åt flera bra grejer som behövs för att utvecklas och ha det roligt. Jag kommer kunna bidra med många bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag tycker att den verkar som en bra rp server o köra på o verkar som att den har unika scrips o scenarion. Sen så är den ju sjukt bra också för att massa av vänner har rekomederat den här servern.

Hur hittade du Unive? mina kompisar kör på unive och dom sa att jag skulle börja och köra det och sen har har jag sätt på tiktok och youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att lära mig och få mer erfarenhet ifrån annat folk, jag har alltid som mål att bli en bättre spelare och bli så bra som möjligt, jag ge min erfarenhet till andra personer och jag vill bli så omtyckt med min RP som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skapa bra RP och bidra till en allmän karaktärs utveckling i största mån möjlig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänd efter muntlig.
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Tillbaka