- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/harleydavidsson/
Ditt Hex-ID: 11000011bdafedc
Vad är din discord tagg? davidsson#9674
Vem var det som bannade dig? vo11ce
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bråkade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och prata med en grabb han sa att jag var en idiot och massa sånna grejer då slog jag han sen börja vi bråka och slogs sen vart jag avstängd
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja visst jag gjorde väll fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja att jag ska ta det mer seriöst
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att prata med grabben och löst allt men försökte men han slog
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara seriös och att reda ut saker istället för att slos
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011bdafedc
Vad är din discord tagg? davidsson#9674
Vem var det som bannade dig? vo11ce
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bråkade
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och prata med en grabb han sa att jag var en idiot och massa sånna grejer då slog jag han sen börja vi bråka och slogs sen vart jag avstängd
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja visst jag gjorde väll fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja att jag ska ta det mer seriöst
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att prata med grabben och löst allt men försökte men han slog
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara seriös och att reda ut saker istället för att slos
Har du läst våra regler? Ja