Accepterad Haroi | Whitelist ansökning [Esentals] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haroi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375080832

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? Haroi.#2222

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från London, Crawley i England. Han heter Haroi och han hade en hyfsat bra uppväxt, tills hans bror blev mördad av ett gäng. Det var då han bestämde sig för att flytta utomlands till Sverige för att få en ny start i livet. Men han vill fortfarande få hämd för sin bror och han ska göra detta genom att bli en gangster i Sverige för att sedan åka tillbaka till England och döda dem som dödade hans bror.
Som person är han väldigt beskyddande då han var en storbror han har också problem med sin aggression, speciellt om något skulle hända till de som står honom nära i sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat rp sen 2018 och respekterar alla på servern och vet vad reglerna går ut på rp. Jag har alltid positiv energi och är alltid trevlig mot alla andra. Jag har snackat med ett gäng och de sa att de tyckte jag passade in så de lät mig komma med men för att kunna prata med de på t.ex Unive server på discord behöver jag först bli Whitelistad. Jag vill inte förstöra spelet genom att göra grejer som inte är acceptabelt och bryta mot reglerna. Jag är här för att ha roligt. Brinner även för rp och tycker det är de roligaste spelet jag har spelat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna servern i några veckor för att bara testa efter att ha spelat på en engelsk server. Första dagen jag börja spela fastnade jag för det och jag är mycket imponerad av det jobbet ni har gjort i servern. Tycker också att de flesta respekterar varandra och spelar bra rp. Så det hade varit roligt att bli whitelistad. Vill även se folk reaktion när jag pratar engelska och rpar på det på denna server.

Hur hittade du Unive? Genom mina irl polare och streams på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så roligt och intressant som möjligt och blanda in så mycket folk som det bara går (Därav min karaktär Haroi)
Det många missar inom Roleplay är att man kan utveckla scenarion i flera timmar, dagar eller till och med månader om man verkligen önskar. Lite som att man skapar sin egna film där man måste vara snabb i tankesättet. Även att utveckla min rpa själv och försöka hjälpa andra genom att visa hur mitt rpande ser ut.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej kör bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka