Nekad Harnesk | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harnesk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198974652873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Harnesk

Vad är ditt discord namn? SoLökigt#0951

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. 2000-01-05 föddes Stefan Strömberg. som ung hade han det tufft. mycket var för att farsan hade stora alkohol problem. så redan när jag va fem så rymde morsan med mig och min stora syster hemifrån vi flyttade till Göteborg i en etta. det va det vi hade råd med. i skolan hade han det svårt på grund av att han inte hade så dyra kläder. han hade också ingen farsa som kunde hjälpa Stefan med läxorna så va alltid morsan på jobbet för att vi skulle ha råd att vi där vi bodde. Så som ung så lärde Stefan sig att ta han om sig själv. när grundskolan slutade så började han jobba på stena line ett år. efter det så började han plugga i gymnasiet. det va där hans intresse för mopeder startade. han hade sparat ihop pengar som han hade fått ifrån stena line och det hade Stefan lagt på en moppe. han va som besatt av sin moppe, han åkte runt med den hela tiden. Stefan slutade upp med godkänt betyg i alla ämnen. efter gymnasiet så bestämde Stefan sig att flytta till Unive där han kunde starta ett nytt liv och leva livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli godkänt för att min rp kommer bli bättre. och det kommer den bli för då kommer jag ha tillgång till mycket mer saker tex bättre jobb som polisen eller falck. och detta kommer göra min rp kommer bli bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig mest intresserad av unive är att det är många som är engagerade i sin rp att dem tar det seriöst och inte trollar bort det roliga. och så måste jag tilläga att det är ett mycket bra Community och då blir det roligare.

Hur hittade du Unive? jag såg det på tiktok och sen så är det kompisar som har rekommenderat det och nu har jag spelat det i några dagar och det är sjukt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? några mål jag har är att kunna skapa roliga senarion så att rpn blir roligare. och så vill jag skaffa vänner på Unive och ha skoj.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som mål att uppnå är väl egentligen inget jag tänkt så mycket på, jag vill träffa sköna trevliga personer & försöka skapa roliga, stora & utvecklade scenarion där många får vara med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka