Accepterad Harnesk | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harnesk

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974652873/

Ditt Hex-ID: 11000013c7651c9

Vad är din discord tagg? SoLökigt#0951

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förmodligen för att det va slagsmål

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick ett samtal från en kompis. han sa att en som heter Philip hade tagit delar ifrån auto och då skulle vi få tag på han för att han hade tagit delar. och dem hade hittat han på vianor. och då åkte jag dit med några andra. vi kom dit och vi såg Philip med 3 kompisar. vi sa till han att han skulle betala tillbaka det han hade tagit. han sa nej och hans kompisar gick ut ur bilen dem satt i. dem började kaxa sig och leka tuffa och då sa jag och mina kompisar emot. så dem smällde till mig och det utbröt ett slagsmål. ingen svimma eller dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban för att vi lallade inte, det va en seriös fight och det va mer deras fel för dem slogtill först. lall hade varit om det va utan en anledning men nu fanns det faktiskt en backstory till detta

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig haft ban innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? reda ut det på ett bättre sätt tex snacka istället för att slåss. men om det är så att dem smäller till oss så måste man utföra självförsvar

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt reda ut det på ett bättre sätt tex snacka istället för att slåss. men om det är så att dem smäller till oss så måste man utföra självförsvar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka