Nekad harjutsalo | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harjutsalo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Harjutsalo

Vad är ditt discord namn? Harjutsalo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim Jansson och som är född 2000 och är 24 år. Bakgrund till min karaktär är en skön grabb som älskar att meka med bilar. Och mina känslor för denna UNIVE resa är att ha det riktigt jävla kul och spela spelet seriöst som det vore IRL. Jag vill göra skillnader i denna server så att allting är rätt hela tiden och hjälpa dem nya att få en grund i spelet. Intressen jag har är att meka med bilar eller att styla bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ge dem nya en bra grund och få dem in i spelet så dem får vilja att spela. Och att vara vänlig med alla så det vänliga förs vidare till andra!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att jag som spelare prioriterar den övergripande berättelsen och upplevelsen framför min egen karaktärs framgång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja men som 80 km/h i stan och inte starta random deathmatch (RDM). Och att inte använda bilen som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenhet i rollspel som jag alltid har älskar till exempel som ung att leka rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja men något som till exempel mer om mig så bor jag i haparanda brevid finska gränsen men nu i hösten ska jag flytta till luleå för att gå innebandy gymnasium där.

Nekad Utveckla din karaktärs beskrivning. du får ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka