Antagen harjutsalo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harjutsalo

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
86
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: harjutsalo

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff pågrund av att göra unive till en bättre och tryggare server, då det springer massa lallare som kommer och är bara här för att förstöra. Jag kommer ha hög aktivitet som staff och kommer sköta mitt jobb rätt. Jag kommer oftast vara aktiv under kvällar och nätter och har själv märkt när man rpar att det behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Helps och reports på sena kvällar och på nätter. Det vill jag förbättra. Jag rpar själv varje dag sent och dåså blir man oftast vdmad osv av nån icke. Och sen finns ingen staff aktiv just då och inte får något svar på reports.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som sagt jag kommer ha hög aktivitet under kvällarna och nätterna. Och kommer ta reports och för dem som håller på och vdma osv på nätterna ska åka på åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag anser att man agerar professionellt som staff genom att vara respektfull, rättvis och lugn. Man ska följa alla serverns regler.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vintern har jag inte så mycket och göra. Bara att jag åker lite då o då på skoter resor men de inte något som kommer störa min aktivitet som staff få de e typ 2 dagar då o då. Men alltid när jag e hemma så rpar jag så jag kommer ha den tid som krävs som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? 22 Maj 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har tidigare erfaren som staff då jag var helper för nån månad sen, så kan alla grunder om staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte beredd på att jobba som kriminell då jag vill fortfarande rpa inom gäng.

+rep han var bästa staffen förra gången han var det + väldigt mogen och stabil grabb

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka