Accepterad Haribo | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haribo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BOMBEROGRANATER/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Björneke

Vad är ditt discord namn? Haribo#8618

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Nemo och han är 21 år. Han är väldigt snäll men kan få utbrott på dåliga bilförare. Nemo växte upp i en välmående familj mitt i Stockholm ända tills när han var 15 år då hans pappa fick problem med ett kriminellt gäng. Båda två av hans föräldrar blev dödade och Nemo hamnade hos sin gudfar som spenderade sin tid på havet och i sin bil verkstad. Nemo fick snabbt greppet om bilar och båtar därför blev han kallad "Kapten" av sina vänner och sin gudfar. Det var bara pengarna som nu saknades för föräldrarnas blev stulna av det kriminella gänget så Nemo började göra små tjänster; leverera produkter, inga frågor och bra betalt. Nu kunde han försörja sig själv och sin gudfar och det kändes bra. Efter fler och fler små jobb så fick han ett förtroende och ett större jobb men det var då saker och ting gick snett och då beslutade han sig för att ge upp kriminaliteten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara schysst emot alla, jag har erfarenhet av GTA, jag aldrig blivit bannad på en RP eller på något annat för den delen. Jag kommer också bidra med ett härligt rollspel. Jag har mycket fritid och lite läxor så jag kommer vara online nån timme om dagen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt massor av videos på när folk spelar på Unive och jag har hört att det ska vara Sveriges bästa RP så jag vill verkligen testa. Och alla andra Roleplay servrar jag har spelat på har jag bara blivit dödad hela tiden.

Hur hittade du Unive? Genom TikTok och några av mina vänner som verkligen älskar den här RP'n.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, göra något bra av min fritid och komma så långt som möjligt med min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att starta en verkstad och fixa med bilar, samtidigt som jag är en gangster.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu men jag har försökt innan men så fort jag gick in på servervrarna så har jag blivit dödad.

Tillbaka