Accepterad harenbaby. | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harenbaby.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Ban-referens
fivem-turbo-133 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: Avrättar istället för att kidnappa
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Så det började med som såhär va, Jag var i sandy med en annan polare ifrån samma gäng, Vi kollar runt omkring koksbladen och plötsligt får vi en prio 1a att åka på. Så vi åker dit i 190 och försöker få oss en uppfattning om vad som händer, Allt jag hör så säger de alltså att "Ta saaben han ska dö nu direkt" Så saaben åker iväg och ena killen ur saaben springer upp på taket och började skjuta emot oss. Jag cirkulerar för att hitta en andra killen då de var minst 2 st av de, Jag får syn på ena killen och väljer att avlossa skott emot honom. Han ramlar och faller till marken, Fick halvt panik då det var bilar jag inte kände igen som också åkte runt om kring denna skott lossning. Jag tänkte först kidnappa, men sen såg jag att det var en kille som brukar väldigt ofta Combat Logga i sandy samt FearRPa när man försöker kidnappa de, samt så var jag nervös över hans polare då jag inte själv ville bli ned skjuten av honom. Så jag avslutade honom direkt på plats, och stack därifrån.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Nejdå jag anser inte att den är felaktig, Jag hade kunnat göra detta på ett sånt mycket bättre vis och kidnappa honom och fått ut mer information ifrån de. Men gjort är gjort.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att vara mer social och tänka mig 2 steg före innan jag gör någon form utav sådan handling. Jag hade tex kunnat sagt "Upp med händerna" Och tagit honom till ett ställe för att kidnappa honom och där med förlänga scenariot så de blir kul för båda.

Varför ska vi ge dig en till chans? Kommer som sagt att tänka mig efter till nästa gång, Ska bli socialare och finns de möjlighet att kidnappa så ska vi absolut alltid gå den vägen, Så slipper man återgäder etc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka