- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-blåljus-872 — FiveM, Permanent
Anledning: clogg,krim utan krim och icke medlem.
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att jag blev bannad tidigare, fick ej bli medlem på 7 dagar, jag hade planerat att bli krim medlem och sen börja göra kriminella handlingar, Fick nekad medlemskaps ansökan för att jag behövde vänta i 7 dagar. Jag gör sedan något VÄLDIGT inkompetent och väljer att skjuta, råna som icke medlem vilket leder till krim utan krim. Dock clogg gjorde jag inte det var krasch och det kan ni se i logs.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut, Staffsen gjorde helt rätt. Det var inget mer en rätt i det dem gjorde. Det är bra att ni tar åtgärder snabbt och jag ångrar mig verkligen nu. Jag har lite problem med att bli arg och gjorde detta i spelet. Vilket gjorde så jag blev bannad vilket jag nu ångrar
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig av just denna ban är att inte skjuta som icke medlem, men jag har även lärt mig att få ej indragna roller tidigare så har man ej detta problem. Kommer aldrig mer hända jag ber så hemskt mycket av det jag gjorde, och skadan jag må gjort på servern. Detta var väldigt dumt och jag kommer aldrig begå något regelbrott igen!
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag kommer bidra med en social och rolig RP. Jag kommer tänka ett steg innan jag gör något nu. Jag kommer att alltid spela för att ha kul, att båda parterna ska ha roligt. Jag vill jätte gärna spela på unive, jag brinner för det och har alltid tyckt det varit så roligt, Ha kul med sina vänner på unive är det bästa som finns efter man kommit hem efter en jobbig dag i skolan!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja