Accepterad Harenbaby | Ban Överklagan [maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Harenbaby

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
4

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/01nnnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenbaby

Vem var det som bannade dig? maxkillerbre och emin men han blev demotad.

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja begick/gjorde ett stort misstag som man inte ska göra. Genom att FearRPa Under ett hot. De är de jag tror iaf.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de som hände var att jag var vid Valmott. Och så då gick ja till en grabb och frågade om skjuts. Men när ja väl kommer fram får ja ett nej som svar. Sen frågar ja varför. Får inget svar. Sedan när ja ska röra på mig råkar jag trycka "F" istället för då trycka "D". Och då blev hans polare sur o sa hoppa ut ur bilen och tog då fram en kniv. Då sa han hoppa ut ur bilen osv. Ja har varit krim nu i 2 dagar o har it RPat sen länge tbx. Så ja tänkte inte direkt på hur ja skulle göra i de läget så ja hoppar ut o han säger upp me händerna och säger då stå still. Vi närmar oss en buske o ja hoppar in i den och tar då fram mitt vapen. Hans vän säger "Klipp Honom, Jag orkar inte" Och ja tar då upp vapnet o skjuter båda. I Support sa grabben att ja blev kniv huggen? Men ja tog inte ett ända HP utav hans kniv så vetefan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte. Eller asså ja skulle vilja säga att båda har gjort fel i de hela. Då mitt vapen redan var uppe i buskarna o jag tog inte skada utav den. Men fortfarande jag FearRPade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare banns. men på sennaste har jag blivit bannad en gång och en felaktig när inte ens jag gjorde nått. Så ja men ja har en del banns sedan tidigare Rollspel, Mycket lall banns och SV banns. Då har ja o polare inte riktigt kört så mycket RP då de var en del Shoot & Loot då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut ja hade kunnat gjort Scenariot mycket längre genom att Tagit upp mina händer gjort som de sa och kommit fram til en lösing. Då Döda inte alltid behöver varar första utvägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes de har ja. Ja ska sluta gå runt med mitt vapen. Iallafall till stora sceanrion osv. Men ja jag har lärt mig genom att sluta ta upp vapen o börja RPa mer socialt. Tex de ja skrev där uppe " Döda behöver inte alltid vara första utvägen " så ja. Jag kommer sluta med de iaf

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka