Nekad harenbaby. | Ban Överklagan [Flasher]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harenbaby.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354794951/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenaltish_36545

Vem var det som bannade dig? Saab (Flasher som tog beslutet, FLASHERS BAN)

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2026.02.27 - 12.41.56.92.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rånade en kille på vapen och sen körde därifrån och loggade ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Här kommer ett klipp ifrån det som skedde 5 minuter innan. https://medal.tv/games/gta-v/clips/m8KAcYW8MZ7dGM5GB?invite=cr-MSxjSkcsNDU5MzAxNDU2&v=23 Jag skulle köpa ett par vapen utav en kille ifrån Encro, När jag väl kommer fram till platsen så står vi och snackar lite skit bara liksom inget mer än så, Jag frågar honom om jag kan få testa hålla i vapena och kolla hur de känns etc. Han säger ja och tar ut sin stash bil, Jag tar upp alla vapen, Kollar på de liksom, Frågar vilka han är med och det visar sig vara att han är med 100 Ligan, Vilket då var ett Dåvarande krig då de flertal gånger skjutit mot oss och våra prios i sandy och kidnappat ett flertal utav våra grabbar. Så jag fick lite smått panik och kände att jag ville hämnas emot de som det var skyldiga oss. Plötsligt så kommer hans gäng medlem och börjar ta ut bilar etc. Så jag blir lite lätt skraj och frågar honom om han kan be sin vän att begä sig därifrån då det handlade om en vapen affär liksom. Så han drar iväg och medans han pratar med sin vän så springer jag till min bil där polarn sitter och håller motorn varm, Så vi drar långt ifrån Grove Street, Sticker bort till Styckhuset eller va de område kallas, Gömmer oss i en gränd i typ 30-45sek, Sedan åker vi vidare och lägger in allt i Bilarna och loggar ut & drar och lägger oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte, det är jag som har gjort fel, riktigt dumt och dåligt rpat av mig, då som Flasher sade till mig i Support själv att man hade kunnat tagit detta till ett doldare ställe och Utgått att kidnappa etc därifrån, Vilket jag i efterhand tyckte hade varit roligare och bättre RP mässigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del banns som jag suttit av innan, Då jag spelat sedan 2020 & haft samma steam etc, Unive var mycket simplare och mindre straffbart på dess tid 2020-22, Man kunde bli bannad i typ 2-3 dagar och skriva en överklagan och bli godkänd samma sekund, Med en varning liksom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat bett honom som sålde vapena att mötas på någon mer doldare plats. Där man ej drar till sig mycket folk eller poliser. Så man hade kunnat utgå ifrån det stället istället för deras gänghus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att tänka 2 steg innan ett annat, Följa reglerna OAVSETT vad, och ifall det skulle bli fler kidnappningar i framtiden. Så ska jag se till att jag och mina vänner sköter det mycket snyggare än vad det som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aaaa

Ber om ursäkt för att man ej ser min ban så tydligt. Min reshade är lite Fakkad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka