Nekad harenbaby. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harenbaby.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354794951/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenaltish_36545

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: IMG_7007.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffsen valde att banna mig för att jag begick regel brott och var uppkäftig i support, jag betedde mig dåligt och omoget och var dryg bara för jag var sur vilket är inkompetent av mig och jag ångrar mig verkligen, det är något som är gjort som jag ej kan göra något åt men kommer verkligen ej hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var i ett scenario där vi blev jagade av polisen och sen så skedde det ett regel brott, efter det blev det ett support ärende där vi satt och snackade, sen så blev det att jag blev sur under tidens gång för jag var bara allmänt arg, hade precis köpt Krim och annat och var sur i stunden, så jag sa håll Köften och sånna saker, nu i efterhand ångrar jag det jätte mycket och om jag hade kunnat hade jag tagit tillbaka det, ber om ursäkt för mitt beteende och att jag betedde mig dåligt i support rummet, jag käftade emot en staff vilket är helt orimligt och kommer aldrig ske igen, det var dumt av mig och allt jag vill just nu är att komma tillbaka o spela.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut ingen felaktig ban, Saab gjorde helt rätt i detta beslut, och väljer att sätta en bann på mig. Jag gjorde regel brott och jag står för det jag gjorde. Nu ångrar jag mig grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för lite lall saker några år sedan, och typ copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda om jag hade chansen var att inte övertala den som pratade, ej käfta emot. Var lugn i min ton och intr varit dryg. Kanske tagit det lugnt jag var arg just då för att jag precis kommit tillbaka, liksom köpte kriminell roll 22h innan detta så jag hade gjort allt annorlunda och ber verkligen om ursäkt till saab

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig, som jag skrev ovanför så kommer ni aldrig se något liknande från min sida framöver jag kommer sköta mig och tänka mycket mer på mina handlingar!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka