Accepterad harenbaby. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harenbaby.

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/01nnnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenbaby

Vem var det som bannade dig? Sp0ky och Ikea

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-24 160738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag C-Loggade efter ett skott scenario hade skett.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hallojsan. Så ja blev bannad igår/inatt dåra för C logg. Jag kan ta de ifrån min sida. Kl är ungefär 19:37. Ja & min polare åker runt vid ungefär valmot. Vi åker runt där tills typ 19:45 när vi ser La Liga. Och börjar prata med de. Vi båda hetsar lite smått mot varandra men de inget man tänker på så utan aa. Sedan kör de upp till militärbasen. Vi åker efter lite smått och där står de och börjar skjuta mot oss. Vi åker ner igen. och där står de återigen och skjuter mot oss. Nu vad ja hörde på Krim mötet. Så ska en skottlossning ske så snabbt som möjligt. Men ja förare dör i våran bil. Vi flyger upp i luften och spinner i många varv. Tills vi träffar stranden och sedan ner i vattnet. Nu är kl typ 19:57 tror ja. Och ja vet att de är möte strax så ja förbredde mig för de. Ja trodde såklart att scenariot var över & att ja var liksom dödad. Men som ja fick se på ett klipp inatt dåra. Så visar de sig tydligen att de har åkt tillbaks ner i vattnet och simmat efter våra kroppar/bil. Och då har ja loggat ut. Och nu kommer vi till de viktiga. Jag såg inte de på min mamma. Ja kan fan svära på allt att ja inte hörde eller såg nån simma i vattnet. Så de va ba fel timing. Ja hann inte ens vara krim i 7 timmar igår utan att få indragna. Nu ja och en i laliga. Känner varandra sedan innan. Ja hjälpte honom att komma upp på föttarna när han köpte krim. Så vi sa till varandra i dc att vi ska köra Fair när vi RPar. Vilket vi menar med att inte göra några regelbrott eller vidare. Nu Sp0ky & Ikea som tog ärendet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Njaa alltså scenariot iallafall min del var över. Men ja hade fel. Så aa den e inte felaktig skulle ja vilja säga. Då jag Combat Loggade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en deelllll banns sedan innan då jag kört här sedan 2021 och då var ja ungefär 12 år och var rätt ink och inte förstod vad just Rollspel var då. Så ja kunde knappt regler osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såhär hade jag kunnat gjort annorlunda. Ja hade kunnat vänta lite extra längre såhär 15-20min efter scenariot & och sedan frågat tex en staff om de är okej att logga ut nu. & eller bara legat kvar i vattnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer Combat - Logga. Då man får massvis med konsekvenser. & och det är inte så värt att clogga för att bli perma bannad. Så ja aldrig mer combat logga. igen & till nästa gång Fråga staff 20 min efter om de är okej att logga ut om ingen har kommit för att plocka upp min kropp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

släpper in dig mot karaktärswipe, sker detta igen då kommer vi inte vara snälla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka