Nekad Haren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haren

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? harenaltish_36545

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe Babbe, 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig & Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abbe Babbe, Born and Raised i Grekland. Väldigt bra uppväxt i ett Rikt samhälle där hans farsa äger Audi & Amalfi. Vilket går väldigt bra och framgångsrikt. I skolan blev han mobbad när han var liten. Då det var en ganska fattig skola. Då han ej passade in där då han kom ifrån ett Rikt Område. Men han var väldigt duktig i skolan & alltid dröm om Blåljus jobbet som Polis. Så förmodligen så kommer han att söka det framöver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är väldigt bra RP. Då jag har spelat på Unive sedan 2021 så har jag ett par Års Erfarenhet inom FiveM Rollspel. Jag kommer bidra med Roliga & Långvariga Scenarion. Och ser fram emot att få spela.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex du gör ett butiksrån. Så ska du inte ta de bästa bilarna eller så för att köra ifrån polisen direkt. Då blir de inte så kul för polisen. Man måste lära sig att man vinner & man förlorar scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En del har hänt då jag spelat sedan 2021. Servern mellan 2021-2023. Så var inte servern lika strikt och unive snittade tror jag runt 400-700 pers vilket var helt sinnessjukt. Men förut så har de skett en del lall när jag RPat.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? kan börja med "RDM" och de står för Random Death Match. Och de innebär att du dödar någon utan en gilltig andledning. sedan kan vi ta "VDM" vilket står för Vehicle Death Match. De innebär att man använder och utnyttjar sitt fordon genom att köra på folk. sedan kan vi sa "Powergaming" Tex du kör med ditt fordon i en väldigt hög hastighet och sedan kör av vägen o krashar. så går du ut och låtsas som att inget har hänt. sedan kan vi ta "FearRP" vilket innebär tex att nån riktar ett vapen på dig och tänker råna dig. och så RPar du inte rädd så du bara låtsas som inget har hänt. Det är FearRP. Asså ja kan alla serverns regler inprincip. de inga konstigheter

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror ej det!

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Nekad.
Anledning:
Dålig historik 100+ bans.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka