Nekad Haren | Ban Överklagan [saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haren

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354794951/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenaltish_36545

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: IMG_1583[1].webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var vädligt uppkäftig i Suppen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De hade skett ett scenario innan som slutade med regel brott, som sedan ledde till att det blev ett stort support ärende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Då jag var uppkäftig och sade emot staffsen när de försökte lösa problemet. Vilket var fel utav mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några banns från tidigare unive runt 2023-24 tiden. mest sv banns och lall grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja varit tyst och lugn & lyssnat på vad staffsen hade att säga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att inte vara kaxig framöver då de inte lönar sig i slutändan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka