Nekad Haren | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haren

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/01nnnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001178409c7

Vad är din discord tagg? harenaltish_36545

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 77463-98e7d358b0a6f8a0e09cce4c107de20b.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att under det scenariot som skedde vid "Kokainet Plocket" när ja FearRPade och bröt mot serverns regler. Och aa FearRP är ju Permanent bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så såhär var de. Jag och min polare tänkte åka och råna vid Kokainet. Efter tidigare scenarion där. Där folk ligger i buskar osv och vaktar sina grabbar så väljer jag att hoppa in i trunken så aa nån grabb kidnappa min grabb så ja hoppar ut och börjar skjuta mot honom. Mest varnings skott då ja inte tycker att de va nödvändigt att egentligen skjuta i de läget. Men aa sedan blir ja ner skjuten från någon buske och typ 20 pers hoppar ut och ben skjuter mig. Så de står och gapar "Upp med händerna. tror till och med nån sa Hundjävel minns inte. men aa så ja ställer mig upp och riktade lite men skjöt aldrig. Men de är fortfarande FearRP. så sen blev ja dumpad och "Ceon taggade mig. Jag skriver då "Ja?" sedan skrev ja till Ceon i pm att jag vill prata om det som hände precis. Då ja vet att han var med i scenariot. men aa sen ber Ludde mig komma supp och där tog beslutet att mina roller skulle dras. !!!!!!!!!! Minns att antingen du eller Ceon sa till mig förut för några månader sedan att jag. skulle vänta 1 månad och nu har de gått 5 snart 6 mån sedan ja blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte. Då jag valde att FearRPa & inte RPa seriöst.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har över 100st men Mycket lall men mycket Regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kan ge 3 exempel på vad ja hade kunnat göra. 1. Hållit upp händerna & utvecklat scenariot samt varit social. 2 Aldrig ställt mig upp och skjutit. 3. Aldrig hoppat ut ur trunken och försökt Rpa vidare på de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes. att sluta FearRP & börja spela inom reglerna. Annars får man inte vara kvar på server. Ja har lärt mig att alltid tänka innan ja gör något tills nästa gång. så detta inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka